skuter-czemu w jezdzie spadaja obroty i gasnie

My World -....:::::MAROLD portal:::::...-

Temat: Znowu problem
Witam Znowu problem dla tego mam nadzieję że mi pomożecie. To może po kolei: 1.Śrubka od obrotów przestała sprawnie funkcjonować jest na maksa wkręcona , bo tylko w tedy Speed może chodzić normalnie gdybym ja odkręcił skuter od razu spada do z obrotów i gaśnie. 2.Próbowałem wyregulować skład mieszanki ponieważ skuter w ogóle przestał pyrkać tylko tak płynnie chodził, udało mi się to, jednak teraz skuter zaczął się przydławiać tzn. podczas jazdy muszę po mału dać gazu bo inaczej się przydławi. Po takiej jeździe skuter gdy chwile od stoi ma wolne obroty ,ale po 2 minutach wraca do swoich normalnych obrotów. 3.Na drugi dzień mam problem z odpalaniem.Odpali może za 20-30 razem Wiem że chodzi o regulacje gaźnika tylko błagam Was, wytłumaczcie mi to...
Źródło: speedfight.pl/viewtopic.php?t=15080



Temat: Keeway Matrix! Gaźnik? Filtr?
"MAM PROBLEM Z ODPALENIEM NA ZIMNYM SILNIKU. Mianowicie odpalam go i nie mogę mu podkręcić obrotów bo go zalewam. I musze delikatnie dodawać mu gazu czekać z 2 min aż się rozgrzeje i dopiero moge jechać. Jak przejade kilka kilometrów to na światłach po 10sek dławi się i gaśnie. I STRZASZNIE DUŻA ŻRE PALIWA !!! POMOCY !!!!" Witam, nie chcąc zakładać nowego tematu niejako proszę o pomoc ponieważ problem mam podobny jak ten opisany wyżej. Skuter Keeway Matrix mam od kilku dni zrobione już 150km i od niedawna podczas próby odpalenia na zimnym nie chce odpalić. Jak odpali to chodzi kilka sekund i gaśnie. I tak 6 -7 razy. Wrażenie jest takie jakby się zalewał. To samo podczas próby dodania gazu - zalewa się. Jeśli się rozgrzeje wtedy jest ok. Lecz dziś po skończonej jeździe jego obroty wynosiły 40 dopiero po podkręceniu gaźnika spadły. Prosiłbym o pomoc.
Źródło: skutery.net/forumBB/viewtopic.php?t=6686


Temat: Speeedfight2, gaśnie, nie trzyma obrotów lub się nie wkręca.
i poszedłem do sklepu. Po zakupach znów były kłopoty z odpaleniem. Kilka kopów i zapalił. Po 100 metrach zszedł z obrotów aż musiałem stanąć, ale nie zgasł. Pogazowałem chwilkę i dojechałem do domu normalnie. Na następny dzień skuter nie chciał zapalić, tzn palił ale chodził tylko kilka sekund i gasnął. Przeczyściłem filtr, gaźnik, kranik podciśnieniowy, wylałembenzynę, nalałem nowej. Po tych zabiegach skuter chodzi normalnie na wolnych obrotach, nie gaśnie, natomiast na wyższe wkręcić się albo nie da, bo jak naciskam manetkę, togo dusi i gaśnie, albo się wkręci na wysokie, nawet na najwyższe, ale pochodzi na nich z 5-10 sekund i zaczyna z nich spadać, a ruch manetki już nie działa, tylko tak jakby go dusiło i spada z obrotów. Wiem, że już ktoś ... Po wkręceniu śrubki od regulacji paliwo/powietrze do oporo/do końca, skuter chodzi najlepiej Jeździ i w ogóle. Wie ktoś, gdzie może łapać lewe powietrze? Łączenie gaźnik, kruciec ok. Jest uszczelka.
Źródło: speedfight.pl/viewtopic.php?t=14749


Temat: Problem z obrotami
siema.. mam taki problem, iż gdy odpalam skuter i dodaje gazu to momentalnie spadają obroty, czasem nawet gasnie.. chodzi normalnie tylko jak mam jeździć nie dodając gazu? ;d w ogóle nie...
Źródło: skutery.net/forumBB/viewtopic.php?t=9006


Temat: LS 300...DZIWNA AWARIA?POMOCY!!!!
" />pierwsze podejście do naprawy ju za mną....niestety gad nie jeżdzi ,ale chodzi lepiej ...znajomy mechanik,dość dobrze się zna na tematyce ogólnie mechanicznej,ale sprawy gażnikowe nas położyły... ale do rzeczy....siedzielismy do ... końcu maxa zalewa gada ....pali dobrze,ale bez ssania i przy energicznym dodaniu gazu dławi się i z obrotów 3200 obr/min spada na 1800-200 obr/min...TO JEST NIEZALEŻNE OD PRACY NA ZAŁĄCZONYM BIEGU(PRZY ... wymianą uszczelki,gad chodził super padliśmy w tym momencie i doszliśmy do wniosku że może być: 1. brudny gażnik 2 lewe powietrze..tylko gdzie ku...wa te lewe powietrze 3 może regulacja dysz powietrza,obrotów itp ale tak bym "rozwalił" gażnik przy wymianie prostej uszczelki... gad pali i przy dodaniu mocno gazu dusi sie i gaśnie nie ma siły jechać to aktualne objawy ,których nie mogę ... 14.09.2009 21:31 -- -- dodano 14.09.2009 21:34 -- :płacz: .....juz prawie wszystko wiadomo....wkurzyłem się i na ssaniu dotoczyłem sie do serwisu(14 km)...młody mechanik,który naprawia skutery i quady(w przewadze chińskie)....przegazował sprzęt,posłuchał....i stwierdził....są...
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=23998


Temat: Cała prawda o chińskich skuterach! Wilga itd.
Uwaga, zanim zdecydujesz się napisać na forum w sprawie kupna Chińskiego skutera przeczytaj to! Jeśli masz jakieś uwagi, lub chcesz coś dodać, to wyślij mi prywatną wiadomość, a dodam do tego tematu. Oto jaki list użytkownika skuterów WILGA który znalazłem na stronach portalu interia.pl. Zobaczcie sami: We wrześniu 2005 r. stałem się (nie)szczęśliwym właścicielem pięknego chińskiego skutera Wilga (...)o nazwie fabrycznej Baotian. Streszczę pokrótce sytuacje z "życia" owego skutera bo dokładne opisanie problemów z nim związanych można byłoby rozpisać na kilka odcinków. A więc po kolei: Jesień 2005: - zakup skutera - 3200 ... (wymiana wału, pierścieni, tłoka, cylindra - gratis w ramach gwarancji, olej silnikowy kolejne 25 PLN). Przy okazji odblokowanie skutera (V max - 75 km/h), - do 650 km kolejne docieranie (obowiązkowa ... zastąpiona śrubami "nie do zdarcia" z supermarketu), bijące (prawdopodobnie) tylne koło nie do wyregulowania w ASO. Lato 2006 - pęknięty pasek przeniesienia napędu (w skutek czego zostałem z uszkodzonym skuterem 10 ... z nagłym gaszeniem podczas jazdy) - pierwsza wizyta w ASO (stwierdzono, że skuter jest sprawny), - druga wizyta w ASO po 2 dniach (zabrano skuter na tygodniową obserwację). Wymiana gaźnika (sprawnego!!!). V max - 60 km/h. Objawy klekotania i gaszenia na gorącym silniku nie giną, - trzecia wizyta w ASO po godzinie od odebrania z tymi samymi objawami (stwierdzono, że skuter jest ... zostawić skuter na miesiąc. Wymieniono tłok, pierścienie, cylinder, zalano nowy olej (25 PLN), - 2150 km - kolejne docieranie. V max nie więcej niż 25 km/h, - 2450 km - obowiązkowa wymiana oleju (25 PLN), - 2600 km - klekotanie, dymienie i gaszenie powraca, - pierwsza wizyta w ASO (stwierdzono, że wszystko jest OK i czego ja do cho... chcę??), - druga wizyta w ASO po godzinie. Wróciłem z przejażdżki na klekoczącym i dymiącym silniku. Mistrz załamał ręce, mechanik stwierdził, że nie wie, co jest. Zalecenie - pozostawić skuter na miesiąc do obserwacji i naprawy silnika. Jesień 2006: - 2650 km - wymiana wału, pierścieni, tłoka, cylindra - gratis w ramach gwarancji, olej kolejne 25 PLN. Skuter na dzień dobry nie chciał ruszyć. Poinformowano mnie, że trzeba docierać, - 2650 - 2950 km docieranie niesprawnego skutera (mistrz się uparł, że tak ma być), - 2950 km - wymiana oleju (gratis na koszt warsztatu), - 3000 ... kolejny raz silnik gaśnie na środku miasta, po ostygnięciu zapala. W serwisie nie stwierdzają niczego. Ponadto zostałem poinformowany, że gwarancja się skończyła. 3200 I tak jeżdżę jak jeszcze nie pada i temperatura na zewnątrz nie spada poniżej stopni. Nie wiem, kiedy kolejny raz silnik zagrymasi i zostawi mnie stojącego na środku miasta. ASO nie uznaje już gwarancji, mimo że miesiąc wcześniej wymieniło ... itp. W czasie moich kolejnych wizyt w ASO rozmawiałem ze sfrustrowanymi ludźmi, których skutery m.in. bez przyczyny nie mogły odpalić, którym co 200 km przepalała się żarówka (25 PLN), a serwis ograniczał się jedynie do jej wymiany, którym co 2000 km padał wał korbowy. Reasumując. Chińskie, ładnie wyglądające, skutery (...) jak Wilga, Żbik, Orlik, Sowa i inne skutery polskich importerów wyprodukowane przez ... w gaźniku powodujący pływanie obrotów. Nie dajmy się nabrać na to, że 4-suwowy silnik na licencji Hondy zapewni nam długie i bezawaryjne użytkowanie. Te silniki nawet koło Hondy nie stały. Poza ... Standardowy czas naprawy to ok. miesiąc. Licząc czas postoju wyszło, że skuter stał w ASO więcej czasu niż był jeżdżony. Sami mechanicy mówili, żebym go sprzedał, bo szkoda nerwów... ale jak ... się wplątać niekończącą się opowieść o kończącym się co 2000 km silniku Baotiana. Naprawdę warto dołożyć drugie tyle do nowego markowego skutera dla świętego spokoju. Po co kupować za ciężko uciułane pieniądze strupa, z którym co tydzień trzeba będzie jeździć do serwisu? A co jeśli mieszkamy 100 km albo i więcej od najbliższego ASO? Źródło: www.ścigacz.pl
Źródło: yamaha-tzr.eu/viewtopic.php?t=1746


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © My World -....:::::MAROLD portal:::::...-