skracanie spawanie tylnego mostu

My World -....:::::MAROLD portal:::::...-

Temat:
profili stalowych, a następnie spawany. Nośność tego mostu wynosi 13 t i jest on lżejszy od analogicznego mostu odlewanego z żeliwa o 90 kg. Jest on seryjnie, pneumatycznie zawieszony na 4 poduszkach pneumatycznych sterowanych układem TelligentR. Posiada on pilota w kabinie kierowcy do sterowania położeniem ramy i umożliwiającym bezproblemowe podczepianie naczep. Oś HL6 może posiadać dwa przełożenia tylnego mostu: i = 3,077 lub opcjonalne przełożenie i = 2,846. Alternatywnym rozwiązaniem dla ciężkich zadań transportowych jest sprawdzony tylny most typ HL7 wykonany jako odlew żeliwny z podwójnym przełożeniem-w główce mostu i w zwolnicach planetarnych. Wówczas w pojeździe jako seryjna występuje mechanicznie sterowana skrzynia biegów G 240-16 z seryjnym przełożeniem tylnego mostu i = 4,571. Rolę nośnika osprzętu oraz przejmowania obciążeń od zawieszenia pojazdu spełnia wytrzymała ... 3900 mm. Elementem seryjnego zawieszenia pneumatycznego tylnej osi jest stabilizatoro-wahacz, który łączy w sobie funkcję stabilizatora i drążka reakcyjnego obniżając masę pojazdu o około 75 kg w stosunku do rozwiązań tradycyjnych. ... Skraca on drogę hamowania, co ma szczególne znaczenie przy awaryjnym hamowaniu, dąży on do wymiany klocków obu osi w jednym momencie, uwzględnia moment hamowania hamulców naczepy oraz informuje na bieżąco o...
Źródło: mrks.fora.pl/a/a,30.html



Powered by wordpress | Theme: simpletex | © My World -....:::::MAROLD portal:::::...-